Relacje z mediami – wyniki badań - Pomia.pl - Portal Pozytywnych Treści
reklama
Witaj, życzymy dobrego dnia, dziś 20 Wrzesień 2021    |    Pamiętaj o życzeniach imieninowych dla: Renata, Filipina, Eustachy
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
Kongres IT

Podczas kwietniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przedstawiono wyniki badania „Media relations w samorządach lokalnych i w przedsiębiorstwach prywatnych”. Projekt został zrealizowany przez Instytutu Badawczy IPC, przy współpracy z firmą Exacto oraz Instytutem Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Jak wyglądają relacje z mediami w praktyce prywatnych przedsiębiorstw i jednostek samorządowych w Polsce? Kto odpowiada za budowanie wizerunku? Jakie narzędzia są najczęściej wykorzystywane? Między innymi takich obszarów dotyczyło przeprowadzone badanie. Wzięło w nim udział przeszło 350 podmiotów, w tym 60 jednostek samorządu terytorialnego oraz blisko 300 przedsiębiorstw prywatnych. Badanie zostało zrealizowane przy wykorzystaniu dwóch metod: ilościowej (CATI) oraz jakościowej (IDI). Raport, który stanowi analizę porównawczą działań media relations, można pobrać poniżej.

źródło; http://www.kongresprofesjonalistow.pl/

Wyniki badań: Raport badań


reklama
 
 

© 2011-2015 POMIA.pl Portal Pozytywnych Treści - Wszystkie prawa zastrzeżone